• QNAP - Roczna gwarancja Next Business Day dla TS-932PX-4G

Symbol: NBD1Y-TS-932PX-4G-PL
Brak towaru
419.69
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8
Orlen Paczka 8
Pocztex Odbiór w Punkcie 11
Paczkomaty InPost 12
Pocztex Kurier48 12
Kurier InPost 14
Paczkomaty Inpost (Pobranie) 16
Pocztex Kurier48 (Pobranie) 16
Kurier Inpost (Pobranie) 18
Kurier GLS 20
Kurier GLS (Pobranie) 25
Dostępność Brak towaru
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

Wsparcie na najwyższym poziomie

Twoje dane są bezcenne, więc każdy problem z dostępem do nich może powodować wymierną stratę. Firma QNAP doskonale to rozumie i wie, że utrzymanie niezawodności środowiska pamięci masowej ma krytyczne znaczenie, dlatego wprowadzamy dodatkowe opcje, takie jak gwarancje Next Business Day oraz Next Business Day Onsite. Nasz wyspecjalizowany zespół serwisu zapewnia pomoc i dba o to, że każdy problem ze sprzętem będzie miał najwyższy priorytet. Oznacza to, że w razie uszkodzenia sprzętu, otrzymasz nową jednostkę. Możesz więc być spokojny wiedząc, że Twoje serwery są zawsze pod opieką inżynierów firmy QNAP.

 

Co oferujemy

 

image

Aktualizacje oprogramowania

Korzystaj z bezpłatnych aktualizacji oprogramowania oraz z dostępu do szerokiej gamy funkcji, w tym także dodatków i poprawek.

 

image

Diagnostyka Systemu

Nasz doświadczony i profesjonalny zespół wsparcia pomoże i zdalnie oceni stan systemu, abyś miał pewność, że działa on prawidłowo.

 

image

Wsparcie Techniczne

Dostęp do profesjonalnego wsparcia poprze aplikację helpdesk, e-mail, telefon oraz chat. W razie potrzeby bądź gotowy na zdalne sesje z naszymi inżynierami.

 

image

Naprawa Sprzętu

Ciesz się wysokiej jakości usługami naprawy sprzętu w gwarantowanym czasie. W razie awarii sprzętowej już na drugi dzień roboczy otrzymujesz sprawne urządzenie.

 

image

Next Business Day

Dostawa sprawnego urządzeń już na następny dzień roboczy od potwierdzenia awarii sprzętowej przez nasz dział serwisu.

 

image

Next Business Day Onsite

Pracownik firmy QNAP dostarcza sprawne urządzenia na następny dzień roboczy od potwierdzenia awarii sprzętowej przez nasz dział serwisu.

 

Opcje i warunki gwarancji

Dzięki rozszerzonej gwarancji możesz uzyskać wsparcie dla swoich urządzeń nawet przez pięć lat. W ramach opcji "Next Business Day" otrzymasz sprawne urządzenie dostarczone kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia tak, aby ograniczyć przestoje spowodowane awarią do minimum. Urządzenie uszkodzone będziesz mógł spokojnie odesłać do nas w ciągu czterech dni. W przypadku gwarancji "Next Business Day Onsite" sprzęt zostanie do Ciebie dostarczony przez naszego pracownika kolejnego dnia roboczego, który również odbierze uszkodzoną jednostkę. W przypadku gwarancji Next Business Day oraz Next Business Day Onsite zgłoszenie musi być zweryfikowane i zatwierdzone przez dział serwisu do godziny 14 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia zatwierdzone po tym terminie będą realizowane w kolejnym dniu roboczym. Gwarancję Next Business Day oraz Next Business Day Onsite można wykupić na wszystkie modele w obudowie rack oraz modele pięciownękowe lub większe w obudowie tower.

 

  Standardowa gwarancja Rozszerzenie gwarancji Advanced Replacement Next Business Day Next Business Day Onsite
  QNAP Basic Warranty QNAP Extended Warranty QNAP Advanced Replacement QNAP NBD QNAP NBD Onsite

Naprawa sprzętu

✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

Wsparcie przez Helpdesk

✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

Wsparcie przez E-mail

✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

Wsparcie przez telefon

✖️ ✖️ ✖️ ✔️ ✔️

Dostęp do aktualizacji

✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

Dostęp do dodatków

✔️ ✔️ ✔️ ✔️ ✔️

Priorytetowe rozpatrzenie

✖️ ✖️ ✔️ ✔️ ✔️

Wysyłka sprawnego urządzenia

✖️ ✖️ 3 dni Następny dzień roboczy Następny dzień roboczy

Dostarczenie sprawnego urzadzenia przez pracownika QNAP

✖️ ✖️ ✖️ ✖️ Następny dzień roboczy

Dostępne opcje długości gwarancji

2/3/5 lata rozszerzenie do 5 lat 2/3/5 lata od 1 do 5 lat od 1 do 5 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przeprowadzamy chwilowo prace konserwacyjne.  W ciągu kilku dni sklep zacznie być aktywny. Przepraszamy za utrudnienia. Tymczasem zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie w serwisie Allegro.pl lub prosimy o kontakt e-mail (zakupy na podst. proformy itp,): bok@jaynet.pl