-
Egmont Gra Młodzi czarodzieje




Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 8,00 zł |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.849 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5908215009199 |
Zostaw telefon |
Młodzi czarodzieje
Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!
Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki tylko musicie je najpierw znaleźć!
Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
Gra kończy się na 2 sposoby:
1.Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał wszyscy wygrywają.
2.Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!
Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres.
Najwyższej jakości drewniane elementy.
Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
9199 |
Płeć | Dziewczynki Chłopcy |
Rodzaj | Planszowe |
Min. liczba graczy | 3 |
Max. liczba graczy | 5 |
Czas gry | 30 min |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 6 lat |
Akcesoria w zestawie |
- Plansza |
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 24 x 24 x 6 cm |
- Producenci