• Dostawa

Koszty Dostawy

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności, formy dostawy oraz łącznej wagi i gabarytu zamówienia. Wszelkie koszty dostawy dla różnych produktów są widoczne jeszcze przed dokonaniem zamówienia.
Współpracujemy z wieloma przewoźnikami, dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić elastyczność wyboru najwygodniejszej dla Państwa formy dostawy.

Oferowane formy dostawy:

  
Paczka w Ruchu: Odbierz paczkę w dowolnym kiosku RUCH. Przesyłki przekazywane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po podaniu przez odbiorcę kodu odbioru (otrzymanego na nr tel. komórkowego lub na adres e-mail). Więcej informacji o usłudze znajdziesz na stronie: https://www.paczkawruchu.pl/o-usludze/


 
Inpost Paczkomaty: Paczkomat InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie czasie. Do odbioru przesyłki wystarczy kod odbioru, który otrzymujesz e-mail'em i SMS-em. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na stronie: https://inpost.pl/

Inpost Kurier 24h: Kurier dostarczy Ci przesyłkę na wskazany przez Ciebie adres w ciągu 24h od daty nadania. 


Kurier GLS: Kurier GLS dostarczy Ci przesyłkę na wskazany przez Ciebie adres w ciągu 24h od daty nadania. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/uslugi-dla-odbiorcow


 

Pocztex Kurier48: Kurier Pocztex dostarczy Ci przesyłkę na wskazany przez Ciebie adres w ciągu 48h od daty nadania. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na stronie: http://www.pocztex.pl/pocztex/informacje-ogolne-2/

 
Pocztex Kurier48 Odbiór w punkcie: Dzięki opcji Odbiór w PUNKCIE Pocztex masz możliwość odbioru przesyłek kurierskich i paczkowych:

- w ponad 4300 placówkach pocztowych,
- na blisko 1000 stacji paliw Orlen (czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu) ,
- w 1400 kioskach i salonikach RUCH 
- oraz 450 sklepach Żabka i Freshmarket. 

Przesyłki przekazywane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu tożsamości i uzyskaniu pokwitowania odbioru. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na stronie: https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/odbior/odbior-w-punkcie/



Koszty dostawy i dodatkowe informacje o dostawie:

Typ przesyłki Przelew/
Płatność online
Płatność
za
pobraniem

Deklarowany czas
dostawy

Maksymalna
waga

Maksymalny gabaryt

przesyłki

Inpost Paczkomaty: 12 zł
(zamówienia do 300zł)
13 zł
(zamówienia pow. 300zł)
16 zł 
(zamówienia do 300zł)
17,50 zł
(zamówienia pow. 300zł)
1-2 dni robocze 30,5kg 41 cm x 38 cm x 64 cm.
Inpost Kurier 24h: 14 zł
18 zł 1 dzień roboczy 30,5kg W przypadku przekroczenia gabarytu wielopaczkowość na koszt sklepu.
Pocztex Kurier48: 12 zł 16 zł 1-2 dni robocze 30kg W przypadku przekroczenia gabarytu wielopaczkowość na koszt sklepu.

Pocztex Kurier48
Odbiór w punkcie:

11 zł brak 1-2 dni robocze 20kg W przypadku przekroczenia gabarytu wielopaczkowość na koszt sklepu.

Kurier GLS:

20 zł 25 zł 1 dzień roboczy 30,5kg W przypadku przekroczenia gabarytu wielopaczkowość na koszt sklepu.

Paczka w Ruchu:

8 zł
(do 4 szt. towaru w paczce). 

brak 1-4 dni robocze 20kg 20cm x 30cm x 50cm
 
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 7 dni roboczych. Jest to maksymalny termin dostawy w przypadku wyboru najwolniejszej formy dostawy.

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • Sklep zamknięty

Przeprowadzamy chwilowo prace konserwacyjne.  W ciągu kilku dni sklep zacznie być aktywny. Przepraszamy za utrudnienia. Tymczasem zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie w serwisie Allegro.pl lub prosimy o kontakt e-mail (zakupy na podst. proformy itp,): bok@jaynet.pl