• LUCRUM GAMES Gra Pętla

Symbol: 00143
112.99
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8
Orlen Paczka 8
Pocztex Odbiór w Punkcie 11
Paczkomaty InPost 12
Pocztex Kurier48 12
Kurier InPost 14
Paczkomaty Inpost (Pobranie) 16
Pocztex Kurier48 (Pobranie) 16
Kurier Inpost (Pobranie) 18
Kurier GLS 20
Kurier GLS (Pobranie) 25
Dostępność Mało
Waga 1.455 kg

Zamówienie telefoniczne: 504720987

Zostaw telefon

Dr fuks powraca powraca powraca
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna typu deck building, w której wcielicie się w Strażników Czasu by stoczyć spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Zdobywajcie potężne artefakty, które pomogą wam powstrzymać wszechobecne duplikaty doktora a następnie dokonać sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie specjalne umiejętności waszych postaci i możliwości zapewniane przez karty, mistrzowsko opanujcie również zasady PĘTLI, łącząc ich efekty w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie jednak czujni! Doktor raczej nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom!

Pętla wspólny wróg jednoczy!
Witamy Was w szeregach naszej korporacji ! Od teraz waszym celem jest przede wszystkim pokonanie szalonego dra Fuksa. W Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks ostatecznie naruszy wszechświat. W tym przypadku to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało już żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, aby generować nowe duplikaty samego siebie i wyrwy w czasoprzestrzeni. W wyniku wyrw pojawia się tam wir A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata! Co zrobić, żeby do tego nie dopuścić? Zbierać, a przede wszystkim mądrze wykorzystywać, potężne artefakty, takie jak Duża Rolka Taśmy Klejącej czy Święty Graal. Dodatkowo musicie skupić się na tym, aby odsyłać duplikaty doktora w niebyt. Po trzecie musicie wypełniać zadania, które stawia przed Wami gra, a które pomogą powstrzymać machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!

Gra zawiera cztery tryby rozgrywki, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie i inny poziom trudności. Dodatkowo oferuje też wariant solo przeznaczony dla pojedynczego gracza.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

00143

Rodzaj Planszowe
Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 60 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 12 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 1 plansza czasoprzestrzeni
  • 1 plansza kwatery głównej
  • 1 model machiny dra Fuksa
  • 5 drewnianych pionków agentów
  • 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
  • 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
  • 10 kafli sabotażu
  • 3 kafle wiru
  • 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
  • 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
  • 1 woreczek
  • 1 broszura operacyjna
  • 1 karta z zasadami gry solo
  • Instrukcja
Oznaczenia CE
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przeprowadzamy chwilowo prace konserwacyjne.  W ciągu kilku dni sklep zacznie być aktywny. Przepraszamy za utrudnienia. Tymczasem zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie w serwisie Allegro.pl lub prosimy o kontakt e-mail (zakupy na podst. proformy itp,): bok@jaynet.pl