• Portal Games Gra Barrage (edycja polska)

Symbol: 83034
265.77
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8
Orlen Paczka 8
Pocztex Odbiór w Punkcie 11
Paczkomaty InPost 12
Pocztex Kurier48 12
Kurier InPost 14
Paczkomaty Inpost (Pobranie) 16
Pocztex Kurier48 (Pobranie) 16
Kurier Inpost (Pobranie) 18
Kurier GLS 20
Kurier GLS (Pobranie) 25
Dostępność Mało
Waga 2.715 kg

Zamówienie telefoniczne: 504720987

Zostaw telefon

Barrage to zaawansowana ekonomiczna gra planszowa dla 1 do 4 graczy, w której każdy pełni rolę prezesa spółki państwowej walczącej o prymat na rynku produkcji energii w regionie Alp. Gracze kupują i korzystają z technologii, by budować tamy i elektrownie wodne oraz łączą je za pomocą kanałów. Kompletny system wodny pozwala na użycie zgromadzonej przy tamach wody do produkcji energii i realizację kontraktów.

Barrage to gra wyjątkowa - ma zaskakującą, perfekcyjnie zaprojektowaną mechanikę, niezwykle silną, ale i nieoczywistą interakcję między graczami, w której nasze sukcesy mogą równie mocno zaszkodzić co pomóc przeciwnikom, oraz przepiękną szatę graficzną, a także ścisłe powiązanie mechaniki z tematyką, w której zadbano o najdrobniejszy szczegół.

Na początku rozgrywki każdy gracz wybiera dla siebie planszę spółki, swojego dyrektora wykonawczego i kontrakt początkowy - ich cele i umiejętnościsą asymetryczne. Rozgrywka trwa pięć rund i toczy się na planszy przedstawiającej mapę części Alp podzielonej na 3 obszary: góry, wzgórza i równiny. Na każdym obszare znajdują się zbiorniki wodne oraz pola, na których gracze mogą budować swoje konstrukcje: tamy, kanały i elektrownie.

Woda to najcenniejszy surowiec w grze - niezakłócona przez konstrukcje spływa w dół rzekami łączącymi zbiorniki. Gracze nie są właścicielami wody, ale próbują ją kontrolować budując tamy, które ją gromadzą w zbiornikach oraz przekierowując ją kanałami do swoich elektrowni, aby wygenerować energię i zrealizować intratne kontrakty. Na wielkość produkcji ma wpływ ilość wody zatrzymanej przez tamę (uzależniona od podaży wody oraz wysokości tamy) oraz przepustowość kanału prowadzącego do elektrowni.

W każdej z pięciu rund gracze kolejno wysyłają swoich inżynierów na pola akcji na planszy głównej lub swoich planszetkach.

  • Akcja budowy pozwala na zbudowanie konstrukcji na planszy - gracz umieszcza określoną liczbę maszyn (betoniarek i koparek) oraz właściwy kafel technologii na swoim kole budowy i wykonuje obrót koła o 1 segment - zasoby te są zablokowane do momentu wykonania przez Koło pełnego obrotu, a następnie umieszcza konstrukcję na mapie.
  • Akcja w stacji turbin uruchamia produkcję - gracz przemieszcza krople wody z wybranego zbiornika kanałem do swojej elektrowni, co generuje energię. Jeśli wielkość produkcji spełnia wymagania kontraktu, gracz może dodatkowo zrealizować kontrakt.
  • Akcja gospodarka wodna pozwala na umieszczenie nowych kropel wody u źródeł na mapie.
  • W banku gracze pozyskują nowe kredyty na finansowanie inwestycji.
  • Akcja w warsztacie pozwala na obrót koła budowy o dodatkowe segmenty, co przyspiesza uzyskanie dostępu do zablokowanych maszyn i technologii w związku z poprzednimi inwestycjami.
  • U dostawcy maszyn można kupić nowe maszyny, a w biurze patentowym nowe kafle zaawansowanej technologii (do wykorzystania na kole budowy).
  • W dziale handlowym gracze pozyskują nowe kontrakty prywatne.

Wybór akcji wymaga umiejętnego planowania - jedynie akcja budowy jest dostępna na indywidualnej planszy spółki, wszystkie pozostałe akcje znajdują się na wspólnej planszy i gracze rywalizują ze sobą o prawo do skorzystania z nich.

Na koniec każdej rundy następuje faza spływu wody, podczas którego woda zgromadzona u źródeł płynie rzekami w dół mapy. Jeśli napotka na niezapełniony zbiornik z tamą, zatrzymuje się. W następnej rundzie gracze będą mogli ją wykorzystać do produkcji energii. Gra kończy się po ukończeniu 5 rundy. Punkty zwycięstwa pochodzą z wielu źródeł: produkcji energii, realizacji celu, premi na koniec każdej rundy, zrealizowanych Kontraktów i wykorzystanych zaawansowanych technologii.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

83034

Rodzaj Edukacyjne
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 120 min
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 14 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 1 dwustronna mapa
  • 1 plansza zarządu
  • 1 plansza biura patentowego
  • 1 tor energii
  • 15 kafli zaawansowanych technologii
  • 6 kafli premii
  • 6 kafli celów
  • 10 kafli przygotowania
  • 7 kafli dyrektorów wykonawczych
  • 1 kafel specjalnej technologii Antona Krylova
  • 45 kafli kontraktów prywatnych
  • 4 kafle kontraktów początkowych
  • 6 kafli kontraktów państwowych
  • 8 kafli źródeł
  • 3 neutralne podwyższenia
  • 3 neutralne podstawy
  • 30 kropel wody
  • Kredyty hydroelektryczne (24 o wartości 1, 20 o wartości 3, 14 o wartości 5)
  • 34 koparki (24 o wartości 1, 6 o wartości 2, 4 o wartości 5)
  • 26 betoniarek (16 o wartości 1, 6 o wartości 2, 4 o wartości 5)
  • 4 plansze spółek
  • 4 koła budowy
  • 20 kafli Automy
  • 5 kafli technologii podstawowych dla każdej z 4 spółek
  • 1 pomoc gracza dla każdej z 4 spółek
  • 5 podstaw dla każdej z 4 spółek
  • 5 podwyższeń dla każdej z 4 spółek
  • 5 kanałów dla każdej z 4 spółek
  • 4 elektrownie dla każdej z 4 spółek
  • 1 znacznik kolejności dla każdej z 4 spółek
  • 1 znacznik energii dla każdej z 4 spółek
  • 1 znacznik punktów zwycięstwa dla każdej z 4 spółek
  • 12 inżynierów dla każdej z 4 spółek
Oznaczenia CE + 0-3 + Male czesci + zadlawienie
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 14 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przeprowadzamy chwilowo prace konserwacyjne.  W ciągu kilku dni sklep zacznie być aktywny. Przepraszamy za utrudnienia. Tymczasem zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie w serwisie Allegro.pl lub prosimy o kontakt e-mail (zakupy na podst. proformy itp,): bok@jaynet.pl