Gra Biały Zamek: Matcha (PL)
Gejsze, herbata i zielone kości
Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
O Białym Zamku
Biały Zamek to planszowa gra euro z niespotykaną kondensacją rozgrywki. Wysyłaj swoich robotników na dwór Himeji, rozmieszczaj kości do wykonania akcji i zbuduj swoją paletę możliwości tak, by każdy ruch pociągał za sobą łańcuch efektów. Przed tobą ograniczona liczba tur - zrób wszystko, by wycisnąć z nich zwycięstwo!
Gejsze
Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze.
Herbaciarnia
Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty.
Most
Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz.
Więcej tur
W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom krótkiej kołderki!
Intuicyjne połączenie
Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most i graj!
Integralna część rozgrywki
Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.
Informacje o produkcie |
Nr katalogowy |
BZM
|
Rodzaj |
Planszowe |
Min. liczba graczy |
1 |
Max. liczba graczy |
4 |
Czas gry |
80 min |
Wersja |
Dodatek |
Wersja językowa |
Polska |
Wymagania wiekowe |
od 12 lat |
Materiał |
Tektura
Tworzywo sztuczne (plastik) |
Płeć |
Chłopcy
Dziewczynki |
Produkt na baterie |
Nie |
Baterie w zestawie |
Nie |
Zasilanie |
Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
- Rozszerzenie do planszy Głównej
- Zielony Most
- 5 x Zielona kość
- 4 x Nowa plansza Posiadłości
- 20 x Gejsza (po 5 w 4 różnych kolorach)
- 16 kart Matcha (44x68 mm)
- 5 x Karta Początkowa (44x68 mm)
- 9 x Karta Zamku (44x68 mm)
- 6 x Karta Ogrodu (44x68 mm)
- 3 x Karta Trybu Solo (44x68 mm)
- 4 x Znacznik Miotełki
- 16 x Moneta (12x1, 4x5)
- 8 x Żeton Lilii Wodnych
- 10 x Kafelek Ceremonii
- 4 x Kafelek Placu Treningowego
- 4 x Żeton Punktów Klanu +120/+160
- Instrukcja
|
Oznaczenia |
CE |