• Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0 Pirates PL/ENG

Symbol: 86875
35.06
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8
Orlen Paczka 8
Pocztex Odbiór w Punkcie 11
Paczkomaty InPost 12
Pocztex Kurier48 12
Kurier InPost 14
Paczkomaty Inpost (Pobranie) 16
Pocztex Kurier48 (Pobranie) 16
Kurier Inpost (Pobranie) 18
Kurier GLS 20
Kurier GLS (Pobranie) 25
Dostępność Mało
Waga 0.117 kg

Zamówienie telefoniczne: 504720987

Zostaw telefon

Gra Neuroshima Hex 3.0 Pirates PL/ENG

Piraci to kolejny dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nad karaibskimi wyspami, gdzie rządzić miał król Skażenie i królowa Neodżungla, załopotała piracka flaga. Jej właściciele mają dla swoich wrogów kilka niespodzianek Nowa armia gra na niespotykanych dotąd zasadach, powiększając standardową planszę o specjalne Pola Wodne, do których dostęp mają jedynie Piraci.

Potrzebują kapitana!
Niektórzy potrafią pokrzyżować plany nawet Molochowi i Neodżungli. Ci tutaj kiedyś pływali na okrętach, ale przesiedli się na motorówki. Są wiecznie żądni bogactw, dobrego rumu, a przede wszystkim walki. Piraci przybywali, by skopać parę szczurolądowych tyłków. Mają harpuny, działka wodne, ale brakuje im jednego dobrego kapitana. Ty zdobyłeś już doświadczenie, a wiecznie walczyć po jednej stronie nie można. To co, piszesz się?

Morskie wilki
Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.
    
Wszczepy
Wszczepy to nowy typ jednostki, umożliwiający graczowi wykonanie widocznej na żetonie Wszczepu akcji. Gracz, posiadający na planszy jednostki z taką cechą, może raz na turę uruchomić jedną z nich. I tak na przykład dzięki akcji Wszczepu Tawerny, armia Piratów może natychmiast wywołać Bitwę rozgrywaną na standardowych zasadach. Ale zawadiacy z tych morskich wilków

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

86875             

Rodzaj Planszowe
Min. liczba graczy 2
Max. liczba graczy 4
Czas gry 30 min
Wersja Dodatek
Wersja językowa Polska instrukcja
Wymagania wiekowe od 8 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 35 x Żeton Pirata
  • 2 x Znacznik Pirata
  • Znacznik Sieci
  • 12 x Znacznik Sąsiedztwa Wodnego
  • 3 x Znacznik Ran
  • Zapasowy żeton
  • Instrukcja
Oznaczenia CE + 0-3 + Male czesci + zadlawienie
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 8 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przeprowadzamy chwilowo prace konserwacyjne.  W ciągu kilku dni sklep zacznie być aktywny. Przepraszamy za utrudnienia. Tymczasem zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie w serwisie Allegro.pl lub prosimy o kontakt e-mail (zakupy na podst. proformy itp,): bok@jaynet.pl