• Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 10.5T 4500KV

Symbol: 13491-0
402.95
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8
Orlen Paczka 8
Pocztex Odbiór w Punkcie 11
Paczkomaty InPost 12
Pocztex Kurier48 12
Kurier InPost 14
Paczkomaty Inpost (Pobranie) 16
Pocztex Kurier48 (Pobranie) 16
Kurier Inpost (Pobranie) 18
Kurier GLS 20
Kurier GLS (Pobranie) 25
Dostępność Mało
Waga 0.2 kg

Zamówienie telefoniczne: 504720987

Zostaw telefon

Jeszcze lepsze osiągi

Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.

image

Liniowość pracy

Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.

image

Super lekki

Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.

image

Asymetryczne łożyska

W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w sinliku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej.  

image

Świetne odprowadzenia ciepła

Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika. * Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory

image

Dwie różne płyty końcowe

Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road.

image

Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road. Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.

Rozkładana konstrukcja image Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność. Płynnie regulowany timing

image

Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień. 

Wysoka jakość komponentów

image
Model: 30401112
KV: 4500
Zasilanie LiPo: 2S
Ilość zwojów: 10,5 T
Waga 133 g
Średnica 35,9 mm
Długość 50,5 mm
Długość wału 14 mm
Średnica wału 3,17 mm
Maksymalna moc 260 W
Prąd szczytowy 74 A
Timing 30 - 60
Wirnik Φ7,3-12,5
Zastosowanie 1:10 Drift, Stock Class, Wyścigi On-Road
Typ:
Bezszczotkowe
Net weight:
133
Box width:
5,00
Box height:
7,30
Box length:
10,70
Gross weight:
200
GPSR Link:
https://psr-assets.innpro.pl/rc_models/sg_rc_models_drive.pdf
https://files.innpro.pl/dreame/6976233678511:
https://files.innpro.pl/Hobbywing/6938994419383
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przeprowadzamy chwilowo prace konserwacyjne.  W ciągu kilku dni sklep zacznie być aktywny. Przepraszamy za utrudnienia. Tymczasem zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie w serwisie Allegro.pl lub prosimy o kontakt e-mail (zakupy na podst. proformy itp,): bok@jaynet.pl