-
Usługa pomocy on-site


Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 8 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Usługa Profesjonalna - Konfiguracja u klienta
Usługa wsparcia technicznego polegająca na przeprowadzeniu wizji lokalnej i pomiarów lub konfiguracji urządzeń zainstalowanych u partnera lub klienta końcowego przez pracownika Konsorcjum FEN.
Usługa skierowana jest do partnerów którzy potrzebują pomocy przy nowym lub istniejącym wdrożeniu lub nie dysponują odpowiednimi zasobami aby zrealizować dane zadanie, w sytuacjach gdy dostęp zdalny do urządzeń jest niemożliwy lub utrudniony. Aby realizacja usługi była możliwa partner zobowiązany jest do udostępnienia pracownikom Konsorcjum FEN na czas wykonania usługi, dostępu do pomieszczeń i wszelkiej infrastruktury wymaganej aby zrealizować usługę.
Zakres usługi ustalany jest indywidualnie w momencie składania zamówienia na usługę.
Konsorcjum FEN przysługuje prawo do odmowy wykonania usługi.
Zamawiający składając zamówienie na usługę akceptuje regulamin świadczenia usług Wsparcia Technicznego przez Konsorcjum FEN:
Minimalny czas trwania usługi: 4 h
Koszt jednostkowy usługi: 350 pln netto/1 h
Do kosztów usługi doliczone zostaną koszty dodatkowe(podróży i noclegu, zawarte we wstępnej wycenie akceptowanej przez klienta).
Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę:
- Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę należy skierować na adres: help(at)fen.pl
- Szczegółowy zakres oraz termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie po oficjalnym zgłoszeniu zapotrzebowania na usługę, w tym celu należy w zgłoszeniu umieścić zwrotne dane kontaktowe.
- Po zaakceptowaniu zakresu prac, terminu wykonania oraz wstępnej wyceny wysyłane jest potwierdzenie.
- Podpisane potwierdzenie należy odesłać zwrotnie, stanowi to oficjalne zamówienie usługi, podpisanie potwierdzenia stanowi akceptację regulaminu świadczenia usług Wsparcia Technicznego przez Konsorcjum FEN.
- Po wykonaniu usługi, otrzymają Państwo potwierdzenie zawierające: zakres wykonanych prac, pliki konfiguracyjne z urządzenia, ostateczną cenę za wykonaną usługę oraz fakturę.
- Warunkiem koniecznym aby usługa mogła zostać wykonana, jest udostępnienie danych niezbędnych do konfiguracji, dostępu do pomieszczeń w których zainstalowane są urządzenia(w wypadku usługi świadczonej w siedzibie klienta lub partnera) oraz zapewnienie kontaktu do osoby odpowiedzialnej za urządzenie po stronie klienta.
Pytania dotyczące Usług Profesjonalnych prosimy kierować na adres: help(at)fen.pl lub poprzez stronę www: https://help.fen.pl
Gwarancja: 12 miesięcy (12m)
- Producenci